Krótka historia oraz o specjalizacji słów kilka

Dlaczego marketing? Można by pomyśleć, że to kwestia studiów, ale to zaczęło się znacznie wcześniej – od storytellingu w podstawówce. Jednak ta historia jest zbyt mocna, abym mógł ją tutaj przytoczyć. Pozostawmy to wyobraźni oraz w głowach dzieci, które tę historię usłyszały.
W biznesie jestem już od dawna, mam to prawdopodobnie w genach. Mój ojciec w wieku 33 lat kierował grupą ponad 3000 osób. Wysoko postawiona poprzeczka ktoś by rzekł, ale ambicja nie jest nam obca.

Zaczynałem od branży reklamowej – nadruków na odzieży. Pamiętam drukowanie, zarwane noce i frustrację, kiedy maszyna zawodziła. Już wtedy wiedziałem, że nie chcę być od niczego zależny. Sprzedałem sprzęt i postanowiłem skupić wszystkie siły na marketingu.

Więcej o mnie możesz dowiedzieć się w podaście Mariusza Łodygi.

Jakie są moje kwalifikacje?

  • Zrealizowałem projekty marketingowe dla ponad 400 firm z 30 różnych branż
  • Regularnie doradzam ponad 70 przedsiębiorcom w całej Polsce
  • W ciągu ostatnich lat miesięcy zrealizowałem 16 szkoleń dla instytucji państwowych oraz prywatnych

Jakie są moje wyniki?

Jakie są moje specjalizacje?

  • Strategia marki (diagnoza, koncept, wdrożenie)
  • Komunikacja marketingowa (kanały komunikacji, słowa, tworzenie unikalności)
  • Audyty marketingowe (komunikacja marki, cały marketing)

Moją misją jest zmiana myślenia wśród właścicieli firm:

Marketing = reklama

Na

Marketing = szereg działań strategicznych, które budują wysoką, postrzeganą wartość marki

Wierzę w to, że w dzisiejszych czasach tylko spójna, charakterystyczna i autentyczna marka jest w stanie wybić się ponad inne. Marka powinna pokazywać różnicę, taką, za którą pokochają ją klienci.

Pokaż różnicę. Rośnij w siłę.

Chcę nawiązać współpracę