Dlaczego marketing? Można by pomyśleć, że to kwestia studiów, ale to zaczęło się znacznie wcześniej – od storytellingu w podstawówce. Jednak ta historia jest zbyt mocna, abym mógł ją tutaj przytoczyć. Pozostawmy to wyobraźni oraz w głowach dzieci, które tę historię usłyszały.
W biznesie jestem już od dawna, mam to prawdopodobnie w genach. Mój ojciec w wieku 33 lat kierował grupą ponad 3000 osób. Wysoko postawiona poprzeczka ktoś by rzekł, ale ambicja nie jest nam obca.
Zaczynałem od branży reklamowej – nadruków na odzieży. Pamiętam drukowanie, zarwane noce i frustrację, kiedy maszyna zawodziła. Już wtedy wiedziałem, że nie chcę być od niczego zależny. Sprzedałem sprzęt i postanowiłem skupić wszystkie siły na marketingu.
Więcej o mnie możesz dowiedzieć się w podaście Mariusza Łodygi.
Marketing = reklama
Na
Marketing = szereg działań strategicznych, które budują wysoką, postrzeganą wartość marki
Wierzę w to, że w dzisiejszych czasach tylko spójna, charakterystyczna i autentyczna marka jest w stanie wybić się ponad inne. Marka powinna pokazywać różnicę, taką, za którą pokochają ją klienci.
Pokaż różnicę. Rośnij w siłę.