Krótka historia oraz o specjalizacji słów kilka

Dlaczego marketing? Można by pomyśleć, że to kwestia studiów, ale to zaczęło się znacznie wcześniej – od storytellingu w podstawówce. Jednak ta historia jest zbyt mocna, abym mógł ją tutaj przytoczyć. Pozostawmy to wyobraźni oraz w głowach dzieci, które tę historię usłyszały.
W biznesie jestem już od dawna, mam to prawdopodobnie w genach. Mój ojciec w wieku 33 lat kierował grupą ponad 3000 osób. Wysoko postawiona poprzeczka ktoś by rzekł, ale ambicja nie jest nam obca.

Zaczynałem od branży reklamowej – nadruków na odzieży. Pamiętam drukowanie, zarwane noce i frustrację, kiedy maszyna zawodziła. Już wtedy wiedziałem, że nie chcę być od niczego zależny. Sprzedałem sprzęt i postanowiłem skupić wszystkie siły na marketingu.

Więcej o mnie możesz dowiedzieć się w podaście Mariusza Łodygi.

Jakie są moje kwalifikacje?

  • Zrealizowałem projekty marketingowe dla ponad 100 firm
  • Regularnie doradzam ponad 30 przedsiębiorcom w całej Polsce
  • W ciągu ostatnich 18 miesięcy zrealizowałem 16 szkoleń dla instytucji państwowych oraz prywatnych

Jakie są moje wyniki?

Jakie są moje specjalizacje?

  • Projektowanie i wdrażanie komunikacji marketingowej
  • Projektowanie strategii marketingowej
  • Tworzenie kampanii reklamowych
  • Realizowanie strategicznej komunikacji na Facebook’u
  • Prowadzenie szkoleń i warsztatów (komunikacja, facebook, strategia)
  • Regularne doradztwo strategiczne
  • Audyty marketingowe

 

Moją misją jest zmiana myślenia wśród właścicieli firm:

Marketing = reklama

Na

Marketing = szereg działań strategicznych, które budują wysoką, postrzeganą wartość marki

Chcę rozwijać marki, które powstały z pasji oraz chęci poprawiania jakości życia innych ludzi. Wierzę w to, że w dzisiejszych czasach tylko spójna, charakterystyczna i autentyczna marka jest w stanie wybić się ponad inne. Marka powinna pokazywać różnicę, taką, za którą pokochają ją klienci.

Pokaż różnicę. Rośnij w siłę.

Chcę nawiązać współpracę